30 marca 2013

mix diy


mix DIY

Cześć !
Dawno mnie nie było, wiem, ale to zasługa tylko i wyłącznie tej okropnej zimy, która nie wie chyba, że nikt jej tu już nie chce… Nie mam weny, nie mam ochoty, no kompletnie nic. To nie jest tak, że nic nie robię.  Coś tam robię, ale to nie nadaje się na nowe posty.
Postanowiłam, że zrobię mój  mały mix ze zdjęciami, tak bardzo popularny wśród innych blogerek, mój jednak troszeczkę inny.. zapraszam :)


pudełko po butach / ćwiekowa bransoletka / jajka ze sznurka / pokrowiec z ćwiekami / szorty z przetarciami i ćwiekami / drewniane spinacze b&w / dzisiejsze jajeczka / kubek / jajeczko ze sznurka / bransoletka i naszyjnik sylwestrowy / kokardka / malowanie jajek / przygotowania do przerabiania pudełek / t-shirt z ćwiekami

podobają Wam się posty tego typu ? :> :)



Chciałam Wam również życzyć :
Wesołych Świąt, smacznego jajka, mokrego Dyngusa oraz dużo zdrówka ! 
:)
I niech wiosna szybko wraca !



ps. jak ten czas szybko leci :) jest już ze mną prawie 600 obserwatorów.. 
dziękuję 
obiecuję, że wkrótce coś zorganizuję ;)
  

67 komentarzy:

  1. Proste, że się podobają, bez powodu nie ma się tylu obserwatorów przecież;) Zbieraj siły i twórz dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolarz :D uwielbiam tego typu posty :D u mnie nowy post o szortach ;3 :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy:)
    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Nominowałam Cię do tagu :))
    Serdecznie zapraszam na:
    http://vivamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy mix :D
    Czekam na nowe posty ;3
    I jeśli będziesz robić to z chęcią zobaczyłabym DIY ze spodenkami w roli głównej ;) Coś w stylu tych amerykańskich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajny fajny taki mix : D

    Wesołych Swiąt !

    Zapraszam do mnie na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się ten pomysł na spinacze z klamerek;) Chyba podkradnę ci pomysł!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego, dużo radości :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. post jest fajny. więcej takich.:D

    Wesołych Świąt.!

    OdpowiedzUsuń
  10. :* oj tej wiosny życzę każdemu z nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. proste, a jak miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam diy!

    wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. motywujesz tymi DIY :DDD
    weoslych swiat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wesołych świąt :)
    Mam prawie identyczną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już prawie koniec tych świat, ale wsołych!! :D
    Zapraszam do siebie na konkurs, w końcu go postanowiłam zorganizować! http://miloyy.blogspot.com/2013/03/konkurs-d.html :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O i w tym miksie zauważyłam piękne spinacze, które uwielbiam robić^^
    Również życzę WESOŁYCH ŚWIĄT ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze się, ze znowu zaczelas pisac ;) Ja tez zamierzam zrobic mix ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki mix jest świetny. : ) Kokardka jest boska.! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pokrowiec na telefon! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kubek z napisem i love you :) Ale bym chciala taki miec < 33

    a o co chodzi z tym filmem the secret ? Ciekawa jestem dlaczego trzeba go brac z p rzymruzeniem oka ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe te pudełka obklejone tym papierem samoprzylepnym (?). :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te rzeczy tworzysz! czekam na coś konkretnego! ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Btw amazing photos, this is a good post :)
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  25. O fajne , możesz tak pisać częściej ;)) Ale śliczna ta obudowa *_*

    tyynka.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam książkę o tym smaym tytule w której mniej więcej jest też cos o prawie rpzyciągania itp :D Co prawda nie czytałam jej, ale ciekawe cyz informacje sie powielają :D http://www.youtube.com/watch?v=Gzj7hQlWJeA to ten prawda;D? Biore się za oglądanie < 3 dziekuję !:**

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hey great blog!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow kochana ale Ty jesteś pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie, muszę okleić swoje pudełko po butach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś u mnie nominowana do The Versatile Blogger Award :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej, dlaczego nie dodajesz już postów? Tak lubię twojego blogA!

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny blog! robisz swietne rzeczy! bd wpadac czesciej!

    putmeinamovie.blogspot.com zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale super blog..zapraszam na mojego http://alusia-tusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog, trafiłam na niego przypadkiem i cieszę się, bo zamierzam czytać Twoje posty regularnie :) Oby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wróć, wróć! Jestem pełen podziwu dla Twojego talentu i kreatywności, każdy post mnie zachwyca :)
    Czekam na więcej i zapraszam do siebie ;)
    www.radziok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekamy na posty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne pomysły :)

    Zapraszam do mnie <3

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Zasady znajdziesz na moim blogu: http://inne-zycie-justina.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie biorę się za ''odnowienie'' pokoju i Twoje pomysły na pewno mi pomogą!:3
    Biorę się do roboty:)
    Mam nadzieję, że wrócisz niedługo :33

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć, dodałam cię do nominacji więcej informacji na moim blogu ((:
    http://justfashionnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy wrócisz? Stęskniłam się już :D loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog! Wielkieeee źródło inspiracji :)

    Pozdrawiam!

    www.ach00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super blog!
    Zapraszam do mnie!
    http://viska-and-milka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój blog jest świetny, ale czemu nie dodajesz postów, są takie ciekawe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. w celu zmotywowania do dalszego blogowania zapraszam po wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej na zuandwikki.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo miło przeglądało mi się Twoje bloga z racji podobnych pasji, zainteresowań zapraszam do siebie - bloguje dopiero od kilku godzin miło byłoby nawiązać nowe kontakty z innymi blogującymi osobami. Gorąco pozdrawiam ;)

    http://diyfashionpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Zapraszam do siebie;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cos dluga ta przerwa...

    OdpowiedzUsuń
  52. Coś długa ta przerwa :(

    OdpowiedzUsuń
  53. To jak z tym powrotem? :P

    OdpowiedzUsuń

to miłe z Twojej strony ! dziękuję za każdy komentarz ♥